top of page
Search
  • Writer's pictureהדר לנדאו

Week 4 - Empathy map.

Updated: Nov 24, 2021




A quick reminder about our persona, Roni Levi:

*35 years old *Husband is a military man *Graphic designer *Three kids *Originally from Hadera

*Lives next to her husband's parents





Empathy map: Think & Feel "המוח שלך מוסח, את כל הזמן חושבת מתי תגיע האזעקה הבאה"

"אני מרגישה חוסר ידיעה, כל רגע יכול לקרות משהו" "אני לא רגועה עד שאני יודעת שכל הילדים שלי בבית"

"הקשיים נוכחים. השגרה לא נורמלית וזה נוכח כל יום" "איך בא לי חופש" "הלוואי והייתי מכירה פה יותר אנשים והיה לי עם מי להעביר את הערבים"

מחר "יש לי יום לחוץ, צריכה להספיק לארגן את הילדים לבית ספר לפני העבודה"

"הבת שלי מאוד לחוצה ביום יום"

"איזה באסה שכל ערב אני לבד" Uncertainty, Loneliness, Boring, Lack of belonging SEE "בעלי מגיע מאוחר הביתה,

אז אני צריכה להיות אחראית על כל מטלות הבית" Doesn't have many friends One kid at soccer practice One kid watching TV Baby in crib Kitchen Hear "אומרים בחדשות שאנחנו חוזרים לשגרה, אנחנו לא חוזרים כי זאת השגרה שלנו"

"אנשים אומרים זה לא נורמלי – אבל זה הנורמל וזה המצב" "עבר אמבולנס ברחוב, עם אזעקה דומה מאוד לאזעקה המוכרת ואני ישר קפצתי.

זה פוגש אותך בכל מקום ובכל זמן"

"חברים מהמרכז אומרים שהתרגלנו לחיות בשגרה הזו כבר,

אבל אנחנו כמעט לא עוצרים לחשוב על הסיטואציה.

כמה היא קשוחה ומורכבת" "אמא מתקשרת אליי כל יום לשאול: אולי תחזרי לחדרה?"

"בעלי כל הזמן לוחץ עליי לקפוץ להורים שלו" The TV in the background Say & Do "אני מתעדכנת מבעלי כל הזמן על המצב הביטחוני"

"אני מבשלת ארוחת ערב, מנקה את הבית, עושה כלים ומארגנת את הילדים"

"אני לא אוהבת ישר לעזוב, זה מרגיש שאני בבריחה. תחשבי שזה לנסוע עם 3 ילדים" Needs to find someone to pick up her son

Very nice but shy After she opens up she is very fun Zionist Introvert Loves to look good Right wing PAIN


Fears of the next attack

Feels alone

She is overwhelmed

Feels like her career is a failure

Scared that war will start again GAIN

Wants to open her own business

Needs friends

Needs help with the kids

Needs some free time

She wants her husband's parents to be taken care of

Wants to feel safe and loved

Needs peace of mind How might we...

Help strengthen the community resilience of people living in a war routine?

Thank you! :)






13 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page